A futárszolgáltatással foglalkozó cégek többnyire megbízhatóan és pontosan elvégzik küldeményeink kiszállítását, ha a szempont a gyorsaság és a rugalmasság. Mi történik azonban abban az esetben, ha értékes vagy törékeny tárgyakat, csomagokat szeretnénk futárszolgáltatás igénybevételével kézbesíttetni?
Van-e megoldás arra, hogy értékes küldeményeink épségben megérkezzenek a kézbesítési címre? Sokat hallhatunk róla, hogy a postán feladott értékesebb csomagok elkallódnak vagy megrongálódnak. Bízhatunk-e a futárszolgálatokban?
A bizalom alapja: a garancia
- DLT Move Futárszolgáltatás garanciával: www.dltmove.hu
Abban az esetben semmiképp sem érdemes bizalmat szavaznunk, ha a választott futárszolgálat nem vállal garanciát az ilyen jellegű csomagokra, félve attól, hogy önhibán kívül mégis baja esik az értékes tárgynak. Ha azonban sikerül olyan futárszolgálatot választanunk, ami teljes garanciát vállal az értékes csomagokra, akkor biztosak lehetünk benne, hogy küldeményünk jó kezekben lesz és biztonságban megérkezik a kézbesítési címre. Ahol a cég nem hajlandó garanciát vállalni, ott jogosan feltételezhetjük, hogy a futárszolgálat vezetősége maga sem biztos benne, hogy alkalmazottai megbízhatóak, illetve, hogy képesek épségben kézbesíteni egy ilyen jellegű csomagot. Érdemes tehát időt és figyelmet szentelni a megfelelő futárszolgáltatással foglalkozó cég megkeresésére, ha fontos számunkra értékes csomagunk épsége.
Többletköltséggel jár, ha értékes csomagot adunk fel?
Ha a szállítandó csomag olyan különösen törékeny vagy értékes tárgyat tartalmaz, amely szállítása során fokozott odafigyelést és különleges körülményeket igényel, abban az esetben szükségessé válhat a felár fizetése. Azonban ez a többletköltség általában nem jelent akkora megterhelést azért a biztonságért cserébe, amit a futárszolgálat ajánl kényes csomag szállítása esetén.