Minden vállalatnak egy a célja: a lehető legtöbb embert meggyőzni arról, hogy az ő termékük vagy szolgáltatásuk a legjobb a piacon. Nagyon fontos, hogy a cég megfelelő reklám és marketingstratégiákkal, céges ajándékkal rendelkezzen.
A leendő ügyfeleket, vásárlókat nem egyszerű meggyőzni, főleg, ha nagy a konkurencia. Egyik legjobb módszer az ügyfelek megtartására és az elégedettségük növelésére, ha időről időre ajándékokat kapnak a szolgáltatótól. Ezek lehetnek különböző olcsóbb ajánlatok, de akár ajándéktárgyak is.
A cégen belüli egység kialakítása és megtartása is nagyon fontos. Az egyedi emblémázású termékek növelhetik a cég image-ét, az összetartozás érzését. A reklámcélú ajándéktárgyak lehetnek direktek, vagyis azok a termékek, amiket maga cég gyárt, és lehetnek indirektek is, amikor a terméket nem gyártják, hanem kizárólag az image növelés miatt gyártatják le őket. Mindkét termékcsoportból szükséges a dolgozók megajándékozása, ezáltal érezhetik, hogy a fizetésen túl is megbecsülik a munkájukat. Amennyiben a direkt reklámajándékokat elsők között próbálhatják ki, a munkavállaló szemében még nagyobb bizalom alakul ki közte és a cég között.
Vállalati bulikról, konferenciákról, promóciókról sem maradhatnak el a reklámajándékok. Az olcsón megvásárolható, emblémázható tollak, kulcstartók mellett exkluzívabb ajándéktárgyakat is el lehet készíttetni.
Drágább ajándékokat elsősorban kevés embernek, általában leendő üzleti partnereknek érdemes adni. Kiállításokon, fesztiválokon, egyéb bemutatókon, ahol van stand, ott pedig a könnyen szállítható, olcsó, tömegesen előállított termékeket érdemes osztogatni. Jó megoldás lehet az, ha mondjuk egy kérdőív kitöltéséhez kötik az ajándéktárgyakat, így akár elégedettségi felmérést is lehet a kitöltőkkel végeztetni. A vállalat így különösebb megerőltetés nélkül jut a cégét érintő fontos kérdésekről, és a válaszoló is jól jár, hiszen ajándékot kapott, amiért néhány percet rászánt az életéből a kérdőív kitöltésére.

Hasonló bejegyzések